Social advertising: een goede manier om een groot bereik te generen via social media. Maar hoe maak je de juiste keuzes?

Adverteren op Facebook

Adverteren via Facebook, ondernemers en marketing verantwoordelijken hebben uiteenlopende meningen over de inzet van Facebook als advertentiekanaal. Je bent snel gestart met het inzetten van Facebook-advertenties, maar wist je dat de snelle manier om te adverteren via Facebook niet de meest budget efficiënte manier is? Deze vereenvoudigde manier om Facebook advertenties in te zetten is de snelste weg van de technologie gigant naar je portefeuille, maar niet de weg naar het beste (en goedkoopste) resultaat.

Wist je dat betaalde Facebook advertenties er zijn in meer dan 5 verschillende formaten en dat ze kunnen worden ingezet om meer leads en betrokkenheid te creëren? Door de combinatie van verschillende advertentieformaten-, technieken en strategieën vergroot je de kans op het vergroten van je verkoop of het verkrijgen van meer leads voor je sales team!

Adverteren op Instagram

Het aantal Instagram-gebruikers zit in een stijgende lijn, met maandelijks wereldwijd een miljard actieve gebruikers. Niet alleen jongeren, maar ook oudere doelgroepen delen foto’s, video’s en stories met hun volgers. Voor bijna elke niche is wel een community (met bijbehorende hashtags) te vinden. Grote kans dus dat ook jouw doelgroep op Instagram zit. En onze experts weten waar je ze kan vinden.

Waarop wacht je dan om jouw content te delen op je tijdlijn en in de Stories?

Adverteren op LinkedIn

LinkedIn, het grootste zakelijke platform ter wereld en wordt aanschouwd als hét platform als het gaat om leadgeneratie binnen de B2B-markt. De keuze in advertentievormen is (even) groot: adverteren met image ads, met text ads, rechtstreeks via InMail of via Lead Generatie formulieren. Maar vergis je niet, LinkedIn content is geen rechtstreekse copy-paste van Facebook. Elk Social Media kanaal heeft eigen manieren om doelgroep te bereiken en content naar je specifieke doelgroepen te brengen. Daarover weten onze experts alle kleine en grote verborgen mogelijkheden om maximale resultaten te behalen!

Ben jij klaar om samen met ons kwalitatieve leads te generen?
Stel samen met ons jouw LinkedIn plan samen om de juiste beslissingsnemers te bereiken!

Adverteren op Pinterest

Naast Facebook en Instagram is Pinterest een krachtig platform, visueel om meer bezoekers naar je website te krijgen, je naamsbekendheid te verhogen en meer sales te realiseren. Als één van de laatste online platformen zijn ze nog niet zo lang geleden gestart met advertentiemogelijkheden, gericht bereik waar de meeste bedrijven nog maar weinig of geen gebruik van maken.  De juiste instellingen en content bepalen de meerwaarde die dit kanaal voor je kan betekenen en daarmee dus ook je zichtbaarheid en effectiviteit.

Ben jij al ‘pinteressant’?

Download de folder en ontdek onze realisaties  ↓

    Ik aanvaard de algemene voorwaarden van Kingsberry

    Wil je adverteren op sociale media
    maar weet je niet hoe?


      Ik aanvaard de algemene voorwaarden van Kingsberry
      Schrijf mij in voor de nieuwsbrief van Kingsberry