Haal het maximum uit uw beursdeelname

Schermafbeelding 2015-09-10 om 11.51.30

Haal het maximum uit uw beursdeelname

Uw bedrijf staat binnenkort op de beurs? Dan hebt u wellicht een stralende stand en vertegenwoordigers die op scherp staan. Het is dan ook hét moment om uw troeven en innovaties te tonen aan klanten en prospecten. Waarom grijpt u dan de kans dubbel zoveel profijt te halen uit uw expo-dagen? Met een beursfilm bereikt u na de honderden bezoekers op de beurs, duizenden online bezoekers op het internet.

“Vergeet uw online bezoekers niet, ze zijn met veel!”

De beurs is hét moment waarop u communiceert over uw troeven, innovaties en producten. U investeert in een promoteam en prachtige stand. Laat die inspanningen daarom extra renderen en beperk u niet tot die expo-dagen.  Een beursfilm is het ideale middel voor uw online marketing. Nadat honderden bezoekers naar de beurs kwamen, brengt u nadien de beurs naar duizenden nieuwe online bezoekers.

De troeven van uw beursfilm?

  • Via uw website, social media en nieuwsbrieven krijgen duizenden mensen uw film te zien. U blijft top of mind en bereikt nu ook vele bezoekers die niet op de beurs aanwezig waren. Uw investering in de beurs rendeert dus dubbel en dik.
  • De film toont de sfeer van de beursstand met sterke quotes van uw vertegenwoordigers en reacties van klanten: de film wordt zo een zeer handige tool voor uw salesteam. 
  • Met de film zet uw uw bedrijf extra op de kaart. U toont dat u helemaal mee bent met de digitale vooruitgang: video wordt door online bezoekers verkozen boven tekst.

Kingsberry combineert de jarenlange ervaring in video met een krachtige online strategieën. Bekijk nu de beursfilms die we draaiden voor onze klant Roland op de IDS Beurs in Keulen.

Interesse in onze aanpak en prijzen? Contacteer ons nu!

Uw naam (verplicht)

Uw e-mailadres (verplicht)

Uw telefoonnummer (verplicht)

Uw bericht