Kingsberry realiseerde voor Hanolux meerdere geslaagde YouTube reclame-campagnes om zeer doelgericht naar regio en klantenprofiel te adverteren. Daarnaast ontwikkelden we een video content strategie voor de website en de online marketing met ingrediënten zoals een bedrijfsfilm, eventfilm en een handige reeks laagdrempelige Vraag&Antwoord-films die het persoonlijke karakter en de klantvriendelijkheid van het bedrijf onderstrepen.
Kingsberry realiseerde een korte, dynamische bedrijfsfilm die de kijker onmiddellijk duidelijk maakt waar Hanolux voor staat en wat de usp’s zijn van het bedrijf. De kijker krijgt meteen een indruk van de sfeer en het ruime assortiment.
De bedrijfsfilm is een laagdrempelige manier om te communiceren met klanten. Hanolux integreerde de film op de homepage van de website, zette hem op social media en bij gerichte e-mailcampagnes waardoor de naamsbekendheid een flinke duw kreeg.
Om op een aantrekkelijke en laagdrempelige te communiceren met consumenten, realiseerde Kingsberry voor Hanolux een reeks van korte Q&A filmpjes. In elk video wordt door een medewerker van Hanolux een vaak gestelde vraag helder en beknopt beantwoord. De films worden zowel ingezet op de website als in online marketing. Met de FAQ-films krijgen webbezoekers op een persoonlijke manier een relevant antwoord op hun vraag. Dankzij het inzetten van deze korte video’s wordt Hanolux online ook sneller gevonden (SEO).
Let’s connect! Vul onderstaand formulier in en wij contacteren jou voor een afspraak.
Hallebaan 9
2240 Zandhoven
België
(vlakbij afrit Massenhoven van E313 of afrit Zoersel van E34)
Borsbeeksebrug 34/1
2600 Antwerpen
België