Xeikon – Nieuwe videohuisstijl

Kingsberry ontwikkelde een videohuisstijl voor Xeikon gelinkt aan de algemene branding.

Kingsberry produceert op regelmatige basis video’s die wereldwijd worden ingezet.

Wat willen ze?

Als innovator in de digitale-print technologie ontwerpt, ontwikkelt en levert Xeikon web-fed kleuren printers. Xeikon verdeelt wereldwijd digitale vierkleurenpersen met het label ‘Made in Flanders’.

Xeikon wil via video op een laagdrempelige en dynamische manier communiceren over de usps van hun machines, de toepassingen ervan en de domeinen waarin ze actief zijn. Concreet doel: makkelijker en meer verkopen.

Onze aanpak

Kingsberry ontwikkelde een videohuisstijl voor Xeikon gelinkt aan de algemene branding.

Kingsberry produceert op regelmatige basis video’s die wereldwijd worden ingezet. Dit gaat van interviews met klanten over de voordelen die ze ervaren bij het gebruik van de printers, naar productvideo’s over specifieke combinaties van ontwikkelingen tot zuivere kennisfilms over de producten, innovaties en aanverwanten.

Resultaten

Met de online video marketing strategie bouwt Xeikon een online kenniscentrum waarmee het een band schept tussen het bedrijf en zijn partners en klanten. Daarnaast houdt de video-strategie Xeikon top of mind bij prospecten of bestaande klanten. Het is dus een uitstekende tool voor het sales team.