Kingsberry werkte een heldere, vlot navigeerbare website uit met een responsief design. De website werd dus niet alleen geoptimaliseerd voor computer, maar ook voor tablet en smartphone. We schreven ook nieuwe teksten waarbij we rekening houden met het gebruik van belangrijke zoekwoorden.
Dankzij slimme conversie optimalisatie technieken (CRO) krijgen we een beter inzicht waar bestaande en potentiëel nieuwe klanten mee bezig zijn en of ze mogelijks interesse hebben in een nieuwe of een herhaalaankoop. Het sales team kan hierop inspelen – dankzij de hoge identificatiegraad van website bezoekers – door deze personen proactief te contacteren.
Wat betekent “Conversie” nu eigenlijk? Conversie staat voor het ‘omzetten’ van anonieme websitebezoekers naar bekende websitebezoekers. Vaak is slechts 1% van je website bezoekers identificeerbaar, wat wilt zeggen dat 99% van je bezoekers je website bekijken en terug vertrekken zonder dat je weet wie die mensen zijn geweest of waarom ze naar website zijn gekomen.
Conversie optimalisatie zorgt ervoor dat we x4 of x8 meer website bezoekers kunnen identificeren. Deze bezoekers kunnen ofwel in een database voor marketing automation of content marketing terechtkomen, of een sales medewerker of account manager kan deze bezoekers opvolgen.
Let’s connect! Vraag dan nu een analyse aan en wij geven je tips!
Hallebaan 9
2240 Zandhoven
België
(vlakbij afrit Massenhoven van E313 of afrit Zoersel van E34)
Borsbeeksebrug 34/1
2600 Antwerpen
België