Life Comfort

Flower Home Logo8-01

Wie?

De Vlaamse firma Life Comfort brengt een nieuwe luchtreiniger op de markt die zorgt voor gezonde binnenlucht in huis of op het werk. Om het nieuwe product te lanceren, de voordelen kenbaar te maken en offerte-aanvragen binnen te halen, ging Life Comfort in zee met Kingsberry.

 www.lifecomfort.be

Wat willen ze?

Life Comfort wil haar product lanceren in een brede B2C én B2B-markt. Eerst en vooral wil het bedrijf een duidelijke branding en een moderne website als basis van de online aanwezigheid. Daarnaast wil ze met de hulp van Kingsberry als externe marketingpartner een gerichte en langdurige marketingcampagne op touw zetten.

Onze aanpak

Kingsberry stippelde een online marketingstrategie gericht op de behoeftes en het profiel van de doelgroep. Na akkoord met de klant rolden we het plan ook volledig uit.

Website gefocust op offerte-aanvragen

We realiseerden een moderne website met aantrekkelijke visuals die vooral inspeelt op de vele voordelen die een Life Comfort-unit biedt aan de gebruiker. De website wordt geschreven in bevattelijke taal en is sterk gericht op de klant van onze klant. De focus van de site ligt op lead generation of meer concreet: het continu binnenhalen van offerte-aanvragen die daarna door het team van Life Comfort worden opgevolgd.

Uitleganimatie als multi-inzetbaar tool

Een uitleganimatie brengt het verhaal van Life Comfort in 90 heldere seconden. De boodschap wordt herkenbaar en speels in beeld gebracht. De explainer video wordt niet alleen ingezet als belangrijk communicatiemiddel op website en social media. Het is daarnaast een ideale tool om te adverteren op Facebook en YouTube.

Online marketing op maandelijkse basis

Kingsberry zorgt op maandelijkse basis voor de online marketing van Life Comfort. Centraal staat hier onze content marketing: creatie van doelgerichte inhoud in de vorm van blogberichten, vlogs, social media posts en e-mailmarketing. Daarnaast werkt Kingsberry advertentiecampagnes uit voor Google, YouTube en social media en beheert en optimaliseert deze op maandelijkse basis.