Het Leuvense innovatiebedrijf Phi-Os ontwikkelde het gloednieuwe software-product PhiRater, een intelligente tool specifiek voor bedrijven afhankelijk van extern transport. Kingsberry werkte een online marketing strategie om PhiRater volop te lanceren in een B2B-nichemarkt.

Kingsberry ontwikkelt online marketingstrategie en nieuwe website voor PhiRater

Het Leuvense innovatiebedrijf Phi-Os ontwikkelde het gloednieuwe software-product PhiRater, een intelligente tool specifiek voor bedrijven afhankelijk van extern transport. Kingsberry werkte een online marketing strategie om PhiRater volop te lanceren in een B2B-nichemarkt.

  • Online marketingstrategie

Na analyse van usp’s, doelpubliek en business-model van het gloednieuwe product PhiRater, ontwikkelde Kingsberry een online marketingplan uit met daarin de focus op een krachtige online aanwezigheid gebaseerd op de creatie van relevante content die verspreid wordt via een mix van online kanalen. De gecommuniceerde inhoud in al zijn vormen (tekst, video, visuals) wordt daarnaast ingezet in strategische advertentie campagnes via AdWords en social media.

  • Activerende website met sterke landingspagina’s

Het Product PhiRater kreeg met een gloednieuwe website, dé basis waarnaar het online zoekverkeer wordt geleid om bezoekers tot actie aan te zetten. De website werd opgebouwd volgens de usp’s van het product waardoor meteen sterke landingspagina’s ontstaan die de basis vormen voor doelgerichte advertentiecampagnes via Google en social media.

Op de site combineert Kingsberry korte heldere teksten, met sterke visuals. Als eyecatcher realiseerden we een vinnige uitleganimatie die de voordelen en werking van het product consistent communiceert en die daarnaast inzetbaar is als advertentie en sales-tool. Een actieve blogpagina vormt de basis om regelmatig te communiceren over nieuwe features, klanten of ontwikkelingen in de markt.

  • Content marketing: totale ontzorging door Kingsberry

Kingsberry creëert en verspreidt op maandelijkse basis doelgroepgerichte communicatie voor PhiRater via direct mailing, social media, persberichten en advertentieplatformen. Campagnes worden daarbij voortdurend geanalyseerd en geoptimaliseerd. Het doel van die content marketing? Door het aanbieden van relevante informatie klanten en prospecten naar de PhiRater website brengen waar ze overgaan tot conversie. De online marketingstrategie van Kingsberry wordt zo de motor van de sales funnel.

Uw merk of product lanceren met de kracht van online marketing?

Contacteer ons nu

[contact-form-7 id=”18629″ html_class=”cf7_custom_style_2″]

Download gratis het e-book

Meer leads dankzij online marketing

Meer resultaten?

 

Ontvang onze laatste

nieuwe inzichten

X