Smartphoto versterkt merk met nationale radio-campagne

De eindejaarsperiode is één van de piekmomenten bij digitale fotoprint-bedrijf Smartphoto. Om het merk tijdens deze periode een extra boost te geven, realiseerde Kingsberry een gloednieuwe radiocampagne. In december te horen op MNM, Studio Brussel én Q-music!

Als B2C bedrijf kiest Smartphoto voor een diverse communicatiemix om meer klanten te bereiken. Naast het succesvol online adverteren via AdWords, social media en YouTube, verruimt het bedrijf de marketing mix in deze eindejaarsperiode met radio-reclame.

Unieke kerstspot met multi-inzetbaar auditief logo

Rekening houdend met de doelgroep en de promotie-periode ontwikkelde Kingsberry het concept voor een 30 seconden radiospot, met een 10 sec versie die wordt ingezet als extra reminder tijdens de reclameblokken op de drie nationale zenders.. De gesproken tekst die ludiek inspeelt op de komst van de ‘Drie Wijzen uit het Oosten’ is specifiek inzetbaar voor de eindejaarsperiode. We creëerden daarnaast een catchy auditief logo dat Smartphoto voor een langere periode kan inzetten ter afsluiting van volgende radio- of YouTubespots. De radioreclame loop 12 keer per dag op de drie zenders. De kans is klein dat u hem mist.

Artificiële intelligentie is wel een heel handig hulpmiddel als je op zoek bent naar inspiratie. Gebruik ChatGPT, Gemini of een andere tool om te brainstormen over populaire onderwerpen, gepaste SEO-termen en blogideeën. Je kan AI ook gebruiken voor volgende zaken:

Contacteer ons voor meer informatie