Website: Gebroeders D’Hondt – Vernieuwde website met meer contact- en conversiemogelijkheden

Jarenlang groeide het bedrijf dankzij mond-aan-mond reclame na kwaliteitsvolle bouwprojecten. Om deze groei te versterken én te versnellen wil het bedrijf investeren in de online aanwezigheid via een website en online reclamecampagnes.

Broers Kim en Wim D’Hondt vormen de kern van bouwbedrijf Gebroeders D’Hondt. Sinds 2010 specialiseerde de firma zich in het bouwen van sleutel-op-de-deur panden én sleutelklare renovaties.

Wat willen ze?

Gebroeders D’Hondt wil een moderne, actiegerichte website die de klant meer informatie geeft over het bouwbedrijf en duidelijk communiceert over de vele voordelen van sleutel-op-de-deur woningen. Daarnaast vroeg het bouwbedrijf ons om gerichte online reclamecampagnes uit te bouwen en te beheren. Doel is om via de website en de bijhorende advertentiecampagnes meer offerte-aanvragen binnen te krijgen.

Onze aanpak

Kingsberry werkte een heldere, vlot navigeerbare website uit met een responsive design. Kingsberry ondersteunde de klant ook bij de copywriting waarbij rekening wordt gehouden met het gebruik van belangrijke zoekwoorden. De technische opbouw en de structuur van de website laten websitebezoekers en Google toe om de website snel te doorzoeken. Al deze kenmerken hebben een gunstig effecten op de vindbaarheid van de website. De website is erop gericht om bezoekers aan te zetten tot actie, dit via verschillende calls to action verspreid over de hele website. De continue instroom van nieuwe offerte-aanvragen is hiervan het belangrijke resultaat.

Om voortdurend meer bezoekers naar de website te leiden werkte Kingsberry doelgerichte Google en YouTube advertentiecampagnes uit. Deze campagnes worden door Kingsberry beheerd en geoptimaliseerd.