Case: Keysers Koeltechniek

Vernieuwde website met meer contact- en conversiemogelijkheden

Keysers Koeltechniek voorziet de ideale koeling voor industriële, commerciële en residentiële projecten. Het bedrijf groeit en moderniseert, maar dat straalde de website niet meer uit. Kingsberry mag daarom de online aanwezigheid optimaliseren via een website en online reclamecampagnes.

Benieuwd naar het resultaat? → keysers-koeltechniek.be

WAT WILLEN ZE?

Keysers Koeltechniek wil een moderne, conversiegerichte website die de klant meer informatie geeft over de activiteiten en doelgroepen van het koelbedrijf.  Doel is om via de website en de bijhorende advertentiecampagnes meer offerte-aanvragen te ontvangen.

ONZE AANPAK

Kingsberry werkte een heldere, vlot navigeerbare website uit met een responsive design. We schreven ook nieuwe teksten waarbij we rekening houden met het gebruik van belangrijke zoekwoorden. De technische opbouw en de structuur van de website laten websitebezoekers en Google toe om de website snel te doorzoeken. Al deze kenmerken hebben een gunstig effect op de vindbaarheid van de website. De website is erop gericht om bezoekers aan te zetten tot actie, dit via verschillende calls to action verspreid over de hele website.

Klaar om jouw online verkoop te stimuleren? Nood aan een converterende webshop?
Neem contact met ons op!

    Ik aanvaard de algemene voorwaarden van Kingsberry
    Schrijf mij in voor de nieuwsbrief van Kingsberry