De snelste weg naar uw doelgroep?

Syntra AB kiest resoluut voor YouTube-reclame

De derde YouTube-campagne voor Syntra AB loopt als een trein. Opnieuw wil Syntra AB haar doelgroep bereiken door een uiterst gerichte en relevante reclamecampagne te voeren. Dit keer mikt de campagne op jongeren met een aversie voor schoolbanken maar die wel graag een vak willen leren. ‘De Leertijd’ van Syntra AB is een alternatieve opleiding waarbij jonge mensen hun diploma secundair onderwijs halen door een vak te leren op de werkvloer.

Hoe pakt Kingsberry dit aan?

  • Kingsberry realiseert een grafische 30 sec spot waarin de troeven van ‘De Leertijd’ op een aantrekkelijke manier aan bod komen: we schrijven de copy en realiseren de animaties.
  • We stellen de YouTube campagne in volgens doelgroep, bereik en budget van deze campagne voor Syntra AB.
  • We analyseren het verloop van de campagne en optimaliseren real time voor het beste resultaat.
    We bespreken nadien met Synta AB de resultaten en leveren een rapport.

Waarom YouTube?

  • YouTube is een medium waar mensen van alle leeftijden dagelijks veel tijd doorbrengen.
  • Het laat toe zeer doelgroepgericht te adverteren: we stellen de campagne in op locatie, leeftijd, interesses.
  • Adverteren op YouTube is veel budgetvriendelijker dan adverteren in print of op TV en radio.
  • Een YouTube-advertentie heeft driedubbele kracht: je hebt de visibiliteit van een tv-spot, het zet de kijker aan tot onmiddellijke actie én je kan aan remarketing doen: wie de spot uitkijkt kan je tot 540 dagen nadien opnieuw targeten.

Contacteer ons voor meer informatie