Kingsberry ontwikkelt uitleganimatie voor innovatief softwarebedrijf
Innovatiebedrijf Phi-Os ontwikkelde het nieuwe software-product PhiRater, een intelligente tool specifiek voor bedrijven afhankelijk van extern transport. Kingsberry realiseerde onder andere een uitleganimatie (samen met een volledig online marketing plan en een nieuwe website) om dit product te lanceren in een internationale B2B niche-markt.
Kort en helder communiceren welke oplossingen uw product biedt aan uw doelgroep, hoe het in zijn werk gaat en welke voordelen gebruikers zullen ervaren. Vele bedrijven hebben er de grootste moeite mee om die boodschap helder en consistent te brengen. Kingsberry ontwikkelt explainer video’s om het verhaal van onze klanten krachtdadig uit te dragen via een mix aan kanalen. Dit kunnen internet kanalen zijn, maar we zien de animatie video’s ook zeer vaak offline tijdens verkoopsgesprekken of op beurzen ingezet worden.
De troeven van de PhiRater-uitleganimatie?
- De PhiRater how-to-animatie is de eye-catcher op de PhiRater-website. Bezoekers hoeven geen lange teksten te lezen, ze krijgen de ‘pitch’ van het product in een aantrekkelijke 120 sec voorgeschoteld.
- De voordelen van een eerder abstract software-product, worden op aantrekkelijke wijze in beeld gebracht, begrijpelijk voor alle profielen binnen een bedrijf.
- De film wordt daarnaast ingezet op alle social media kanalen, als post én als advertentie.
Voor het sales-team is de animatiefilm een handige tool. Na het bekijken van de video wordt het sales-gesprek concreter en productiever.
Uitleganimatie voor uw product of dienst? Contacteer ons nu!
Waar kunnen wij jouw bedrijf bij helpen?
Tagged Blog