Nieuwe radio-campagne voor Smartphoto

U heeft hem ongetwijfeld al gehoord, de nieuwe radiospot van digitaal fotoprint-bedrijf Smartphoto. Na het succes van hun vorige campagne tijdens de eindejaarsperiode mikt Smartphoto op de lente- en zomerperiode met aandacht voor de toekomstige communicanten.

Communiecantje? COMMUNIEKAARTJE!

U heeft hem ongetwijfeld al gehoord, de nieuwe radiospot van digitaal fotoprint-bedrijf Smartphoto. Na het succes van hun vorige campagne tijdens de eindejaarsperiode mikt Smartphoto op de lente- en zomerperiode met aandacht voor de toekomstige communicanten.

Na een geslaagd huwelijk hebben Smartphoto en Kingsberry andermaal de koppen bij elkaar gestoken op zoek naar een nieuwe campagne voor de lente- en zomerperiode. Kingsberry bedacht een goed concept en zorgde voor twee professionele stemmen. Ianka Fleerackers was, net zoals bij de vorige campagne, van de partij. Onze andere ster, u heeft haar misschien wel herkend, is Tiny Bertels, bekend van de film Groenten uit Balen en series als Loslopend Wild, Salamander en Voor wat hoort wat. De nodige ervaring en professionalisme waren dus aanwezig!

Het resultaat

De dames konden het duidelijk met elkaar vinden, want ze hebben een prachtig resultaat neergezet. Ianka speelde de moeder van een toekomstige communicant terwijl de jaloerse Tiny, moeder van een pasgeboren kind, nog niet aan communiciekaartjes toe was. Maar dankzij het brede gamma van producten bij Smartphoto komt ze met een even leuk alternatief op de proppen.

De radiospot loopt 12 keer op drie nationale radiozenders: MNM, Studio Brussel en Q-Music. Heeft u de radiospot toch nog gemist? Beluister hem dan hier!

Marketing-mix nodig voor uw bedrijf? Contacteer ons nu!