Bouwbedrijf kiest voor uitleganimatie om troeven in de verf te zetten
- februari 6, 2018
- 10:16
Bouwfirma Verbiest & Partner is gespecialiseerd in het plaatsen van vloerisolatie in gespoten Pur. Om de troeven van Pur (Polyurethaan) als isolatiemateriaal én de kwaliteitsvolle aanpak van Verbiest & Partner kenbaar te maken bij een breed publiek, creëerde Kingsberry een korte, heldere uitleganimatie.

Wil je de wereld van online marketing samen met ons ontdekken?
Neem contact met ons op via het contactformulier en één van onze experts belt je zo snel mogelijk terug!
Contacteer ons
Eenvoudige bewoording & frisse animaties zodat iedereen het snapt
Het is niet altijd gemakkelijk om haarfijn aan uw klanten en prospecten uit te leggen wat u doet, hoe u dat doet en wat er zoal bij komt kijken. Wat voor u heel evident klinkt, is voor buitenstaanders soms erg moeilijk om vatten. Vinden mensen het té ingewikkeld, dan haken ze zelfs af.
Om bedrijven te ondersteunen in hun communicatie ontwikkelt Kingsberry korte, verhelderende uitleganimaties die in heel eenvoudige bewoordingen en met frisse animaties de essentie en de voordelen van uw product of dienst verklaren.
Dankbaar marketing tool
Verbiest & Partner wil de voordelen van gespoten PUR communiceren naar een publiek van mensen die gaan bouwen of verbouwen. Waar vinden ze dit publiek? Op het internet. Mensen zijn er op zoek naar informatie voor hun bouwproject. Of ze zijn iets totaal anders online aan het bekijken, maar worden getriggerd door een online advertentie die verschijnt en die voor hen relevant is waardoor ze gaan doorklikken.
Een uitleganimatie wordt een belangrijk element van uw website. Maar u kan de film ook gericht publiceren via social media, adverteren op YouTube en uitsturen met een mailing. Daarnaast is het ook een ideaal middel om online mee te adverteren naar je doelpubliek. Wist je bijvoorbeeld dat je de uitleganimatie als advertentie kan tonen aan alle mensen die je site bezochten?