Honden zorgen steeds voor leuke video’s, baby’s ook. Waarom geen tv-spot met beide?

Smartphoto sloeg de handen in elkaar met Kingsberry voor deze frisse, eigentijdse tv-reclamespot!

Dat tv-reclame nog steeds z’n waarde heeft als marketingstrategie, wordt bewezen met deze inventieve en frisse reclamevideo. Merkversterkend, activerend voor de doelgroep, origineel én eigentijds. Zo hoort een moderne TV commercial te zijn. Smartphoto legde de lat hoog en Kingsberry ging de uitdaging aan!

Gestroomlijnde productie van script tot lancering

Met een hond en een baby als protagonisten gingen we voor originaliteit én een hoge aaibaarheidsfactor in deze tv-reclamespot waarin we de mogelijkheden van Smartphoto tonen voor het ontwerpen van fotoprints én geschenken. Van script over opnames en montage tot lancering op verschillende nationale tv-zenders, begeleidde Kingsberry hierbij het volledige productieproces. Te beginnen bij een script dat trouw bleef aan de merkrichtlijnen en herkenbaar was voor de doelgroep maar terzelfdertijd wegbleef van de clichés.
Moeizame préproducties zijn vaak een heikel punt bij fictie producties, maar dankzij het Kingsberry netwerk werd in een zeer korte tijdspanne een cast en crew samengesteld, een locatie gevonden en de vereiste fotoshoots gepland. Door goed planwerk en een professioneel, gemotiveerd team konden bovendien twee productionele no-no’s – een hond en een baby op één set!- succesvol worden gecombineerd. Het resultaat? Een frisse en leuke on brand tv-reclamespot op maat van hun doelgroep (jonge gezinnen) en perfect aansluitend bij het bestaande Smartphoto imago.

Een tv-reclamespot, maar ook klaar om viraal te gaan

Het is 2020 en dat betekent dat je product niet enkel op televisie maar ook online moet scoren. Deze hapklare en frivole reclamespot doet exact dat. Een reclamevideo die omwille van z’n humoristische verhaallijn en internet-proof protagonisten (want ja, het web houdt van honden en baby’s) z’n promotionele functie overstijgt en sympathie oproept bij de doelgroep waardoor hij veelvuldig gedeeld wordt. En het is net die interactie die cruciaal is om als merk (online) te groeien.
Met een zeer geslaagde lancering op zowel televisie als internet, kunnen we spreken van een schitterend resultaat dat Smartphoto opnieuw bevestigd als een modern en hip merk en z’n offline én online merkbekendheid vergroot. Bovendien is het de jongste telg in een reeks succesvolle tv- en radiospots sinds Kingsberry in 2014 de partnership met Smartphoto aanging.

Voor een goed idee gaan wij dus geen enkele uitdaging uit de weg. Ben jij ook geïnteresseerd om je merk een boost te geven met een leuke, attractieve en originele TV-spot of online video? Neem dan nu contact op!

Ook interesse in een TV-spot? Contacteer ons!