Zijn je klanten andere bedrijven? Hoe haal je B2B leads binnen tijdens strenge corona maatregelen?
Je publiek zit massaal online. En nog beter: je herkent jouw prospects meteen!
Bereik je publiek waar ze het vaakst komen (en converteren)
Mensen bekijken meermaals per dag hun mails of LinkedIn pagina en voeren tientallen Google zoekopdrachten uit. Jouw online aanwezigheid via banners, video’s en blogposts zorgt ervoor dat je niet enkel gevonden wordt door deze massa aan potentiële leads maar ook dat je steeds “top of mind” blijft. Bovendien zet je zo in op “hot leads” die klaar zijn om een aankoop of contact opname te doen.
Verleg on-the-fly budget naar de meest succesvolle kanalen
De flexibiliteit van online marketing is letterlijk ongeëvenaard. Het zwaartepunt van je marketingmix verplaatsen van LinkedIn naar Google? Een specifieke doelgroep targeten op bepaald medium? Het gebeurt allemaal in een mum van tijd. Dit laat je toe meteen in te spelen op nieuwe trends.
Verken snel en makkelijk je potentieel op nieuwe markten
Ben je benieuwd of jouw oplossing ook potentieel heeft in een nieuwe regio? Door de demografische en geografische targeting van je digitale advertenties bij te stellen kan je makkelijk nagaan of jouw product of dienst ook gewild is op andere markten, alvorens hier verder op in te zetten.