Tot €400 terugbetaald krijgen voor je nieuwe Google Ads-advertenties? Dankzij het nieuwe Google partner programma kan dat!

Staat jouw nagelnieuwe en dure website pas op de tweede of derde pagina in de Google zoekresultaten? Of wordt jouw bedrijf online wel gezien, maar niet onthouden wanneer je klanten de knoop doorhakken? Twijfel je over wie je best inschakelt om het maximum uit je Google advertenties te halen? Google heeft de voorwaarden om Google Partner te worden verstrengd. Kingsberry blijft ook na de nieuwe -strengere- eisen van Google officiële partner en kan daarom klanten die nieuwe Google Ads accounts opstarten tot wel 400 euro terugbetaling van advertentiebudget aanbieden.

Gevonden, gezien en onthouden worden door potentiële klanten.

Google Ads, de advertenties bovenaan de Google zoekpagina brengen vraag en aanbod samen. Het is een veilingsysteem dat ervoor zorgt dat je website getoond wordt aan personen die op zoek zijn naar producten, diensten of een oplossing voor een bepaald probleem. Als de instellingen binnen het Google Ads platform goed zijn uitgevoerd ben je er zeker van dat je in contact wordt gebracht met potentiële klanten.

De mogelijkheden binnen het platform zijn uitgebreid, maar welk advertentietype past het beste bij jouw product? Om het nog ingewikkelder te maken voert Google ook vaak updates en veranderingen door aan hun platform en algoritme en schieten nieuwe functies als paddestoelen uit de grond. De meest effectieve strategie van vandaag is dus niet noodzakelijk de beste voor morgen: een regelmatige opvolging en bijsturing is noodzakelijk.

Opzet, analyse en optimalisatie, dat is dus een klus voor officiële experts met massa’s ervaring. Maar wie zijn die experts? Gelukkig maakt Google de keuze gemakkelijk voor jou met het Google Partner programma.

Wat zijn Google Partners?

Google Partners zijn gecertificeerde Google Ads experts. Om hun keurmerk te behouden, moeten ze hun digitale know-how altijd up to date houden. Zo kunnen ze hun klanten optimaal ondersteunen in hun digitale groei. Het Google partnershipprogramma onderging in 2022 een grote transformatie. De vereisten om het keurmerk van de internetgigant te krijgen zijn een pak strenger geworden en hierdoor verloren heel wat agencies hun partnerlabel.

Wat overblijft zijn de bedrijven die door Google erkend worden voor het maximaliseren van online campagnesucces voor hun klanten. Daarbij moeten ze hun expertise kunnen aantonen met officiële Google certificeringen en voldoende adverteerbedrag beheren, zodat hun ervaring in advertentiebeheer voldoende onderhouden kan worden.

Welke voordelen ervaar je met een Google Partner?

Maar Google Partners hebben ook vervroegde toegang tot nieuwe functies. Je hebt bèta-toegang tot de meest cutting-edge marketingtechnieken. Ook informeert Google zijn partners regelmatig over de best werkende advertentietechnieken en -strategieën uit de verschillende sectoren wereldwijd, zodat het beheer van jouw advertenties op de meest geavanceerde manier kan uitgevoerd worden. Zo blijf je als klant je concurrenten altijd één stapje voor.

Naast hun digitale expertise kunnen Google Partners ook enkele exclusieve voordelen bieden. Het meest belangrijke voordeel is voor nieuwe klanten. Ze kunnen jou als nieuwe klant een extra budget van tot wel 400€ op je online campagnes geven.

Je aanwezigheid op Google maximaliseren met de juiste advertentie op de juiste plaats?

Daarvoor ben je bij Kingsberry aan het juiste adres! Ook na de verstrengingen behouden we onze Google Partner-status en daardoor kunnen we onze nieuwe klanten belonen met een budgetboost van tot wel 400€! Geïnteresseerd? Maak een afspraak en wij bekijken hoe we een oplossing op maat van jouw bedrijf kunnen maken.