Blog

[vc_row css_animation="" row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern"][vc_column width="1/2"][vc_empty_space height="22px"][vc_column_text]
 

[vc_row row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="left" background_image_as_pattern="without_pattern" css_animation=""][vc_column][vc_empty_space height="22px"][vc_column_text]Adverteren via Google Adwords kan een belangrijke rol spelen in het bereiken van nieuwe klanten en het vermeerderen van verkoop. Maar dan...

[vc_row row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="center" background_image_as_pattern="without_pattern" css_animation=""][vc_column width="1/6"][/vc_column][vc_column width="4/6"][vc_empty_space][vc_column_text]
Als bedrijf moet je online aanwezig zijn om potentiële klanten te bereiken. Nochtans is een straffe website hebben niet voldoende. Je moet als het ware je doelgroep bereiken daar waar die zich online bevindt en dan mensen naar je website of zaak toe weten te lokken. Maar hoe? Wel, voortaan kan je dit doen door te adverteren op de meest populaire kanalen en dat simpelweg via één contactpunt.

[vc_row row_type="row" use_row_as_full_screen_section="no" type="full_width" angled_section="no" text_align="center" background_image_as_pattern="without_pattern" css_animation=""][vc_column][vc_single_image image="21016" img_size="large" qode_css_animation=""][vc_empty_space][vc_column_text]

Bedrijven in de bouwsector kennen pieken, maar helaas ook heel wat dalen wat de instroom van nieuwe offerte-aanvragen betreft. Hoe kan je ervoor zorgen dat je het hele jaar door nieuwe leads binnenkrijgt?