Ferro Design – Meer klantengegevens dankzij downloadbare brochure
Home » Referenties & inspiratie » Branding » Ferro Design – Meer klantengegevens dankzij downloadbare brochure
Ferro Design ontwerpt en realiseert interieurprojecten met smeedijzeren accenten: stalen ramen, deuren, meubels en tuinaccessoires. Om een kwalitatieve database aan te leggen, werd een downloadbare folder toegevoegd op de website.
Wil je de brochure downloaden? Ga dan snel naar ferrodesign.be
Overtuig je klanten met een digitale brochure
Vroeger werden folders en brochures ‘en masse’ verspreid in de brievenbussen. Dit was succesvol, maar bracht enorm veel werk, kapitaal en vooral koude leads met zich mee.
Vandaag de dag hebben velen de overstap gemaakt van de papieren brochure naar een digitale brochure. Door een digitale brochure op je website te plaatsen wordt die vaker aangevraagd door consumenten die al enige mate van interesse in je product hebben, de warme leads dus.
Landingspagina verhoogt conversie
Voor Ferro Design hebben we een folder ontwikkeld en op een landingspagina geplaatst. Een landingspagina is een webpagina die speciaal werd ontwikkeld met als doel conversie (van een bezoeker een klant maken). Deze landingspagina hebben we geoptimaliseerd met het oog om downloads en dus leads binnen te halen. Hoe eenvoudiger en duidelijker je landingspagina is, hoe meer kans je hebt dat leads je brochure downloaden.
Bovendien past een digitale brochure ook perfect in de omnichannel aanpak die we voor ogen hebben voor Ferro Design: we leiden klanten vanuit Google of Facebook naar de landingspagina, waar ze vervolgens hun gegevens moeten achterlaten om de brochure te downloaden. Deze gegevens vormen dan weer de perfecte basis voor de regelmatige e-mailcampagnes.
Offline en online reclame
We voegden de folder van Ferro Design niet alleen toe op de website, maar lieten hem ook door de drukpersen gaan. De huisstijl die gehanteerd werd in de brochure, werd ook doorgetrokken in een visitekaartje.