Adverteren op LinkedIn

Je bedrijf laten groeien dankzij LinkedIn advertising

LinkedIn is het grootste zakelijke platform ter wereld en wordt aanschouwd als hét platform als het gaat om leadgeneratie binnen de B2B-markt. De keuze in advertentievormen is (even) groot: adverteren met image ads, met text ads, rechtstreeks via InMail of via Lead Generatie formulieren.

Maar vergis je niet, LinkedIn content is geen rechtstreekse copy-paste van Facebook. Elk social media kanaal heeft eigen manieren om doelgroep te bereiken en content naar je speciefieke doelgroepen te brengen. Daarover weten onze experts alle kleine en grote verborgen mogelijkheden om maximale resultaten te behalen!

Ben jij klaar om samen met ons kwalitatieve leads te generen? Stel samen met ons jouw LinkedIn plan samen om de juiste beslissingsnemers te bereiken!

Efficiënt adverteren

Onder social media advertising vallen heel wat platformen en advertentieformaten, met hun eigen karakteristieken en publiek. Waar zit jouw doelgroep en hoe bereiken we hen best? De antwoorden op deze vragen betekenen het startpunt voor onze digitale marketingstrategie. Wij zoeken uit op welke platformen we je publiek aanspreken en in welke vorm we jouw content het best aanbieden.

Klantenbinding

Adverteren op sociale media vergt creativiteit. We creëren in overleg met jou toffe content en lanceren deze op de juiste locatie, op het juiste tijdstip, voor maximale respons. Niet één salvo maar een continue aanwezigheid garandeert resultaat. Zo vind je ook volgers die je met elke post of advertentie meer en meer aan je merk kan binden.

Vergroot je publiek

Wil je je merkbekendheid vergroten, dan zie je jouw berichten graag gedeeld en geliked worden. Zijn verkopen en leads je doel, dan kan je social media advertenties gebruiken om je publiek te laten doorklikken naar je website. Op die manier ben je niet enkel afhankelijk van de vindbaarheid van je website in Google en vergroot je de instroom van bezoekers exponentieel.

Adverteren op LinkedIn,
hoe begin ik daaraan?