Jouw merk promoten met tv-reclame?
Laat je merk bewegen
Met Kingsberry blijven online benadrukken. Voor veel merken begint het daar ook allemaal. Dat wil echter niet zeggen dat je offline altijd zomaar moet negeren. Televisiereclame is een krachtig wapen ter ondersteuning van jouw online campagne. Net als een sterke advertentie op sociale media kan het heel wat verkeer naar jouw site, product en dienst genereren.
Televisie reclame heeft nog een belangrijk voordeel. Het plakt een gezicht op je merk. Menselijke connectie is erg belangrijk in marketing. Mensen kopen namelijk graag van mensen. Als je die menselijke factor met een gepast creatief idee promoot kan je televisiespot een grote impact hebben.
Slim creatief
Een goede tv-spot maken is een uitdaging. Je kan niet zomaar creatief zijn om creatief te zijn. Creativiteit helpt je om memorabel te zijn, en om te zorgen dat mensen je reclame daadwerkelijk bekijken. Het is echter nog belangrijker dat je reclame duidelijk maakt welk probleem het voor je doelgroep oplost. Kingsberry schrijft steeds met de juiste insteek in het achterhoofd.
Merkidentiteit
Tv-reclame moet steeds de juiste waarden uitstralen. Kwalitatief camerawerk is daarbij belangrijk, maar ook welke acteurs en actrices, de visuele stijl en de toon spelen enorm hard mee als het gaat over hoe mensen je merk zullen zien. Kingsberry heeft, met haar in-house cameraploeg en een uitgebreid netwerk acteertalent, alle elementen om te zorgen dat je reclame aansluit bij jouw merk.
Wil jij weten hoe wij je kunnen helpen?
Wil je meer informatie over hoe we jouw tv-spot zouden aanpakken? Heb je vragen of bedenkingen bij de effectiviteit van reclame op televisie? Contacteer ons en we overleggen met jouw een plan van aanpak dat aansluit bij jouw noden.
Ondersteun je online verhaal met televisie
Breng je merk in beweging
Bouw aan je merkidentiteit
Wil je horen hoe wij het bij andere
bedrijven hebben aangepakt?
Bekijk het in één van onderstaande video’s ↓
Wil je met jouw merk op televisie?
Wil je met jouw merk op televisie?