Conversieratio optimalisatie

Stroomlijn je customer journey voor meer conversies

Je hebt het misschien al gemerkt, er is heel wat nodig om tot een geslaagde conversie te komen. Dat komt omdat elk detail je bezoekers kan kosten. Laadt je website te traag? Je bezoeker haakt af. Is je sitestructuur te complex? Je bezoeker haakt af. Werken je filters niet goed? Je begrijpt het al.

Daarom is het belangrijk om de volledige digitale reisweg naar je contactformulier of productpagina te stroomlijnen. Ons team van webdesigners en copywriters analyseert én optimaliseert je website. Met technische verbeteringen en SEO-optimalisatie weten zij als geen ander de obstakels op de route op te sporen en weg te ruimen. Zo belanden jouw websitebezoekers waar ze moeten zijn. Het resultaat? Meer verkopen via je webshop, meer leads voor je salesteam, …
Kortom: meer conversie!

 

A/B testing

Meten is weten. Ook bij website analyse. Door verschillende set-ups naast elkaar uit te testen en de resultaten te vergelijken, krijgen we een duidelijk beeld van welke aanpak de meeste conversies genereert.

 

USP

Wij verbeteren en promoten jouw website zodat je bedrijf niet in de massa opgaat en je sterktes in de verf worden gezet. Door een unieke ervaring aan te bieden, verminder je het aantal afhakers en verhoog je je conversie-percentage.

 

Gestroomlijnd

Een trage pagina, slecht werkende zoekfuncties,…het is op deze momenten dat je bezoekers hun customer journey staken. Onze webdesigners zorgen ervoor dat je website snel reageert zonder haperingen of foutmeldingen. 

Conversieratio optimalisatie, wat moet ik me daar bij voorstellen?

Eén van de digitale marketing experts van Kingsberry gaat door je landingspagina’s en advertentieaccounts op sociale media en zoekmachines. Daar gaan we kijken naar de verschillende factoren die de kwaliteit van de advertentie beïnvloeden.
 
Op basis van een grondige analyse worden er nieuwe varianten op de bestaande advertenties en landingspagina’s gemaakt en na een vaste periode gekeken wat de prestaties van die variaties zijn. De best presterende variant wordt verder geoptimaliseerd om het conversiepercentage de hoogte in te laten schieten.

Hoe Kingsberry jouw bedrijf kan begeleiden?

Probleemdetectie

Klikken te weinig mensen op je advertenties, vullen bezoekers je contactformulier niet in of reageren ze niet op je mails? Kortom, levert je website te weinig conversie op? Via de data in Google Analytics zoeken wij uit waar en waarom je doelgroep afhaakt.

 

Analyse en rapportage

Van slecht presterende advertenties tot technische mankementen aan je website. Wij maken een duidelijke analyse van de problemen en doen voorstellen om deze op te lossen.

 

Uitvoering

Na onze rapportage kan je zelf aan de slag met de optimalisatie van je marketingkanalen. Maar kies je voor Kingsberry? Dan stroomlijnt ons team van webdevelopers en copywriters met gerichte ingrepen de reis van je klanten. Van het eerste contact via advertentie of mail tot de contactname of aankoop. Het resultaat? Een maximale conversieratio!

Conversieratio Optimalisatie,
hoe begin ik daaraan?