Kingsberry stippelde een online marketing strategie uit om dit product te lanceren in een internationale B2B niche-markt. Innovatiebedrijf Phi-Os ontwikkelde het nieuwe software-product PhiRater, een intelligente tool specifiek voor bedrijven afhankelijk van extern transport
Wat willen ze?
Phi-Os wil een gloednieuw product lanceren in de B2B-nichemarkt. De intelligente software PhiRater speelt in op een duidelijke behoefte in de markt en dat moet volop blijken uit de online communicatie. Phi-Os wens naast een PhiRater-website ook een online marketingstrategie om het product kenbaar te maken bij de doelgroep en de verkoop te stimuleren.
Onze aanpak
Om PhiRater digitaal te lanceren realiseert Kingsberry een activerende website met landingspagina’s die de USP’s van het product weerspiegelen. Op de website wordt een blog-pagina voorzien die de site actueel houdt waardoor ook de vindbaarheid stijgt.
Om de voordelen en de werking van het product doeltreffend en helder te illustreren ontwikkelt
Kingsberry een uitleganimatie die niet alleen op de website en social media verschijnt, maar ook wordt ingezet als online advertentie en als tool tijdens sales gesprekken.
Na de realisatie van website en uitleganimatie start Kingsberry de maandelijkse online marketing ontzorging op. We creëren doelgroepgerichte content die in een mix aan communicatiekanalen wordt gepubliceerd en beheren en optimaliseren de online advertentie-campagnes.