Verlies je geld door wanbeheer van je online campagnes?
Weet jij, als zaakvoerder, waar je geld allemaal naartoe gaat? Hoeveel wordt er aan (digital) marketingcampagnes gespendeerd? En nog belangrijker: leveren deze campagnes iets op?
Heb je eigenlijk geen idee hoe je mediabudget wordt besteed door je digital marketing agency of je in-house marketeer(s)? Dan is het tijd voor een objectieve audit van jouw online marketingacties door onze experten.Â

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen geld te besparen?
Kingsberry heeft de nodige expertise in huis. Onze marketingexperten pluizen jouw online campagnes van A tot Z grondig uit en sporen mogelijke fouten op.Â
- We analyseren je online aanwezigheid, campagnes, maar ook je website. Kortom het volledige pakket.Â
- Ga zelf of laat onze experten aan de slag gaan met de verbeterpunten die uit de audit komen. Zo krijg jij gegarandeerd betere resultaten.
- Wie verbeteringen zegt, zegt omzetstijging.Â
Welke voordelen haal jij hieruit?
Duidelijk inzicht in huidige campagnes
ROI op lange termijn
Nieuwe inzichten voor verdere campagnes
Bespaar
Wij achterhalen waar het geld naartoe gaat en duiden aan wat wel en niet werkt. Zo verlies je geen geld aan campagnes die slecht lopen.
De kracht van ervaring
Onze experten weten precies waar de valkuilen zijn en welke zaken in het oog moeten worden gehouden.
Transparantie
Wij hechten veel belang aan openheid en transparante communicatie. We vertellen jou waar het op staat, ook als het goed gaat.
Zo gaan we te werk
1. Analyse
We starten met een grondige analyse van jouw diensten/producten en kijken hoe deze online worden gepresenteerd.
2. Doelen & doelstellingen
Na de analyse stellen we enkele realistische doelen op voor jouw bedrijf. Deze stap is belangrijk om resultaten te behalen en te evalueren.
3. Evaluatie campagnes
We voeren een volledige doorlichting uit van je online aanwezigheid. We bekijken verschillende kanalen zoals Facebook & Instagram, Google Ads, Linkedin, ... We kijken naar conversietracking, campagnestructuren, campagne-instellingen, verspillingen van het budget, kwaliteit van advertenties, ...
4. Ga zelf aan de slag of laat het aan experten over
Laat de optimalisaties door je interne marketingteam uitvoeren of laat het over aan het team van Kingsberry.
Wat na de analyse?
Zelf aan de slag
Laat je interne marketeers de analyse bekijken en start met het optimaliseren van de campagnes.
Marketingbureau
Al klant bij een agency? Laat de optimalisaties uitvoeren door je vertrouwd agency.
Laat het aan ons over
Wil je 100% zeker zijn dat de optimalisaties goed worden uitgevoerd? Laat het door onze Berries doen.

Hoe goed zijn jouw online campagnes écht?
Klinkt een audit van al je marketingacties goed in de oren? Twijfel niet en vraag nu een audit aan!Â