Verlies je geld door wanbeheer van je online campagnes?

Weet jij, als zaakvoerder, waar je geld allemaal naartoe gaat? Hoeveel wordt er aan (digital) marketingcampagnes gespendeerd? En nog belangrijker: leveren deze campagnes iets op?

Heb je eigenlijk geen idee hoe je mediabudget wordt besteed door je digital marketing agency of je in-house marketeer(s)? Dan is het tijd voor een objectieve audit van jouw online marketingacties door onze experten. 

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen geld te besparen?

Kingsberry heeft de nodige expertise in huis. Onze marketingexperten pluizen jouw online campagnes van A tot Z grondig uit en sporen mogelijke fouten op. 

  • We analyseren je online aanwezigheid, campagnes, maar ook je website. Kortom het volledige pakket. 
  • Ga zelf of laat onze experten aan de slag gaan met de verbeterpunten die uit de audit komen. Zo krijg jij gegarandeerd betere resultaten.
  • Wie verbeteringen zegt, zegt omzetstijging. 

Welke voordelen haal jij hieruit?

Duidelijk inzicht in huidige campagnes

ROI op lange termijn

Nieuwe inzichten voor verdere campagnes

Bespaar

Wij achterhalen waar het geld naartoe gaat en duiden aan wat wel en niet werkt. Zo verlies je geen geld aan campagnes die slecht lopen.

De kracht van ervaring

Onze experten weten precies waar de valkuilen zijn en welke zaken in het oog moeten worden gehouden.

Transparantie

Wij hechten veel belang aan openheid en transparante communicatie. We vertellen jou waar het op staat, ook als het goed gaat.

Zo gaan we te werk

1. Analyse

We starten met een grondige analyse van jouw diensten/producten en kijken hoe deze online worden gepresenteerd.

2. Doelen & doelstellingen

Na de analyse stellen we enkele realistische doelen op voor jouw bedrijf. Deze stap is belangrijk om resultaten te behalen en te evalueren.

3. Evaluatie campagnes

We voeren een volledige doorlichting uit van je online aanwezigheid. We bekijken verschillende kanalen zoals Facebook & Instagram, Google Ads, Linkedin, ... We kijken naar conversietracking, campagnestructuren, campagne-instellingen, verspillingen van het budget, kwaliteit van advertenties, ...

4. Ga zelf aan de slag of laat het aan experten over

Laat de optimalisaties door je interne marketingteam uitvoeren of laat het over aan het team van Kingsberry.

Wat na de analyse?

Zelf aan de slag

Laat je interne marketeers de analyse bekijken en start met het optimaliseren van de campagnes.

Marketingbureau

Al klant bij een agency? Laat de optimalisaties uitvoeren door je vertrouwd agency.

Laat het aan ons over

Wil je 100% zeker zijn dat de optimalisaties goed worden uitgevoerd? Laat het door onze Berries doen.

pexels-canva-studio-3194521

Hoe goed zijn jouw online campagnes écht?

Klinkt een audit van al je marketingacties goed in de oren? Twijfel niet en vraag nu een audit aan! 

Â