DigiAnts – Moderne website voor een innovatief bedrijf

RPA creator & consultant DigiAnts, gespecialiseerd in robotic process automatisatie, was begin 2020 op zoek naar een betrouwbare partner om z’n nieuwe website te bouwen.

De site moest op vlak van stijl aansluiten bij het moderne, innovatie karakter van DigiAnts maar ook alle mogelijkheden benutten om de bezoeker te laten interageren met het merk en de vindbaarheid te maximaliseren. Op die manier moest het bedrijf klaar zijn om de zware concurrentie met andere RPA implementers aan te gaan.

Verfijnd en conversiegericht websesign

Grafisch verfijnd en technisch onberispelijk. Dat was het uitgangspunt waarmee de Kingsberry WordPress website ontwikkelaars aan de slag gingen. Op basis van een aangeleverd design werden de webpagina’s zowel grafisch verbeterd als geoptimaliseerd op vlak van vindbaarheid (SEO) en klanteninteractie (conversie).

Het ontwerp en de structuur van de website werden gestroomlijnd om bezoekers snel en gericht te stimuleren tot contactname. Met een chatbox voor direct contact, diverse Call-To-Action knoppen en verschillende contactformulier varianten worden bezoekers tijdens het navigeren op de site herhaaldelijk getriggerd om contact op te nemen met DigiAnts.

SEO proof & Google friendly

Een website die streeft naar een goede vindbaarheid en een hoge positie tussen de zoekresultaten, kan niet zonder een Google-vriendelijke sitestructuur. Onze webdesigners stoomden elke pagina klaar met aandacht voor zowel de inhoudelijke vereisten aangaande titels, veiligheid en mobiele responsiviteit. Met andere woorden, je bezoekers moeten makkelijk kunnen navigeren doorheen je site, in alle privacy en vanop eender welk toestel.

Door al deze criteria op punt te zetten, konden de DigiAnts copywriters hun teksten lanceren in optimale omstandigheden. Klaar om de top van de Google search ranking te bestormen.

Met de lancering van deze geoptimaliseerde website heeft DigiAnts alle troeven in handen om de concurrentie aan te gaan en z’n online potentieel om te zetten in conversies en resultaten.