U-Man – Conversiegerichte website en doeltreffende marketing om te groeien

U-Man is dé place-to-be voor ambitieuze zaakvoerders van KMO’s die willen uitgroeien tot betere managers. Zij helpen bedrijfsleiders om te groeien als manager en bijgevolg ook hun bedrijf te laten groeien. Maar hun eigen online groei? Daarvoor rekenen ze op Kingsberry!

Toen het team van U-Man voor het eerst bij ons aanklopte, was hun digitaal traject zeer beperkt. Hun toenmalige website was een verouderd geheel dat doorheen de jaren uitgegroeid was tot een ongestructureerd en gedateerd digitaal visitekaartje. Eén dat absoluut niet meer strookte met de huidige visie van U-Man. 

Kingsberry to the rescue! 

Een nieuw gezicht voor U-Man

First things first: we gaven U-Man een moderne uitstraling. We zorgden in eerste instantie voor:

  • Een opfrissing van de huisstijl
  • Een duidelijke tone-of-voice
  • Richtlijnen voor kleuren en fonts

 

Daarbovenop gingen we nog een stapje verder. We konden het menselijke aspect van U-Man enkel uitspelen als we U-Man ook daadwerkelijk een gezicht gaven. Daarom stuurden we een fotograaf ter plekke. Op die manier kan de volledige marketing tot leven komen met eigen beeldmateriaal. 

Nieuwe website met focus op conversies

Daarna staken onze UX-experts en contentspecialisten de koppen bij elkaar. Zij creëerden in eerste instantie een overzichtelijke structuur van de nieuwe websites. Nadat zij een duidelijke flow creëerden, vormde onze designer dit om tot verschillende moderne designs in lijn met de branding.

Het resultaat kan je online terugvinden: een uniform geheel dat het verhaal van U-man (🥁op mensenmaat 🥁) uitlegt én daarbovenop nog eens zorgt voor de nodige leads. 

Marketing die U-Man laat groeien

De website vormde het startpunt voor digitale groei. Het werd een solide fundering om potentiële klanten aan te trekken en te overtuigen. We zorgden immers voor genoeg mogelijkheden om gegevens achter te laten. 

Daarbovenop trokken we klanten op verschillende manieren naar de website. We creëerden een doordachte marketingmix met onder andere content marketing, social advertising en Google Ads.

Digitale groei

De nieuwe marketingmix, website en uitstraling waren zeer succesvol voor U-Man: 

✔️ 189 contactopnames sinds de start van de campagne

✔️… downloads van het U-Man e-book

✔️… contactopnames

✔️…% extra kwalitatieve websitebezoekers

Kortom: we legden de eerste bouwstenen voor U-Man’s digitale groei, waarop we samen nog jarenlang kunnen voortbouwen.